top of page

Polityka Prywatności

Polityka Prywatności i Plików Cookies

Platformy Usługowej TakeDeal (dalej: Polityka Prywatności)

(z dnia 20 marca 2023 roku.)

 

Szanujemy Państwa prywatność, dlatego system informatyczny Platformy Usługowej TakeDeal zbudowaliśmy z troską o bezpieczeństwo Państwa danych, w tym danych osobowych. Wdrożyliśmy techniczne i organizacyjne środki, aby chronić Państwa dane przed utratą, nieuprawnioną modyfikacją lub dostępem do nich osób lub podmiotów nieupoważnionych. Stosowane przez nas procedury są regularnie ulepszane dla jak najwyższego standardu bezpieczeństwa.

W naszej Polityce Prywatności znajdziesz informacje na temat tego, w jaki sposób postępujemy z danymi osobowymi i jak dbamy o ich ochronę. Chcemy przekazać informacje o przysługujących Państwu prawach oraz o obowiązujących przepisach chroniących Państwa dane osobowe.

Przed rozpoczęciem korzystania z naszych Usług oferowanych za pośrednictwem Platformy Usługowej TakeDeal prosimy o zapoznanie się z treścią niniejszej Polityki Prywatności.

1. ADMINISTRATOR I WSPÓŁADMINISTRATOR

 

Administratorem danych, w tym Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z usługami świadczonymi za pośrednictwem Platformy Usługowej TakeDrop jest:

TakeDeal Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Aleje Jerozolimskie 181B, 02-222 Warszawa, Polska, NIP: 8971900532, REGON: 520980421 zwana Administratorem danych, w tym danych osobowych pozyskanych i przetwarzanych w ramach Platformy Usługowej TakeDeal.

 

2. SŁOWNIK PODSTAWOWYCH POJĘĆ

 

   1. Właściciel Platformy Usługowej TakeDeal - TakeDeal Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Aleje Jerozolimskie 181B,02-222 Warszawa, Polska, NIP: 8971900532, REGON: 520980421,

   2. Platforma Usługowa TakeDeal (dalej: Platforma) - oznacza strony internetowe, aplikacje i strony mobilne lub inne treści online, za pośrednictwem których Właściciel Platformy oferujemy Usługi podmiotów trzecich (Oferentów Usługi).

 

   3. Dane osobowe - to wszystkie informacje odnoszące się do zidentyfikowanej lub mogącej być zidentyfikowanej osoby fizycznej, np. imię, adres, adres email, itp. zgodnie z art. 4 pkt 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO)

 

   4. Usługi - oznaczają każdy produkt, usługę, treść, funkcjonalność, technologię lub funkcję, wszystkie powiązane strony internetowe lub aplikacje, które oferujemy w ramach Platformy,

 

   5. Podmiot trzeci (Oferent Usługi) – właściwy właściciel i oferent usługi, którego usługa jest proponowana Klientom w ramach Platformy.

 

   6. Zamówienie – jest to przekazanie przez Państwa, za pośrednictwem Platformy, podanych przez Państwa danych, w tym danych osobowych, niezbędnych dla przedstawienia Państwu oferty na konkretną wybraną przez Państwa usługę/usługi podmiotu trzeciego (Oferenta Usługi), dostępne na Platformie.

 

   7. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wraz ze zmianami

 

3. JAKIE DANE ZBIERAMY?

W szczególności zbieramy dane przekazane bezpośrednio przez Państwa w sytuacji składania zamówienia na ofertę usługi podmiotu trzeciego oraz dane, które gromadzimy automatycznie, kiedy odwiedzasz lub korzystasz z naszych Usług. Część danych pozyskujemy od osób trzecich lub z publicznie dostępnych źródeł (KRS, CEIDG)

1. Dane przekazane bezpośrednio przez Państwa podczas składania zamówienia

W trakcie korzystania z naszych Usług, składając zamówienie na przedstawienie oferty wybranej usługi przez podmiot trzeci (Oferenta Usługi), jesteście Państwo proszeni o dobrowolne i świadome podanie danych, w tym danych osobowych niezbędnych dla przedstawienia oferty na usługę przez podmiot trzeci (Oferenta Usługi) od którego po kliknięciu przycisku „Wyślij”, sami dobrowolnie i świadomie przesyłacie wpisane dane w arkuszu zamówienia dane, w tym dane osobowe, wśród których są między innymi:

  1. imię i nazwisko;

  2. adres;

  3. numer telefonu komórkowego;

  4. adres e-mail;

  5. nazwa firmy oraz NIP;

  6. inne podane dane, w tym dane osobowe niezbędne dla prawidłowej realizacji Usługi.

 

   2. Dane, które gromadzimy automatycznie, kiedy korzystasz z Platformy

Kiedy korzystasz z Platformy, automatycznie zbieramy następujące dane i informacje:

Dane o urządzeniu

Gromadzimy informacje dotyczące Twojego urządzenia, takie jak wersja systemu operacyjnego oraz unikalne identyfikatory (np. nazwa sieci komórkowej),

   a) Informacje o lokalizacji

Automatycznie zbieramy i przetwarzamy informacje na temat Twojej aktualnej lokalizacji. Do określenia lokalizacji wykorzystujemy różne technologie, w tym adres IP, GPS, punkty dostępu Wi-Fi i stacje telefonii komórkowej.

   b) Dane o aktywności

Zbieramy informacje dotyczące Twojej aktywności podczas odwiedzin naszej Platformy, a wśród nich informacje o stronach, z których trafiasz na Platformę, datę każdej wizyty, czas trwania wizyty, a także kolejność.

   c) Cookies

"Cookies" to niewielkie pliki tekstowe przesyłane przez serwer internetowy na twardy dysk Twojego urządzenia. Cookies mogą być wykorzystywane do gromadzenia informacji o dacie i godzinie Twojej wizyty, Twojej historii przeglądania, Twoich preferencjach, oraz nazwie użytkownika. Możesz zmienić ustawienia Twojej przeglądarki, aby odrzucić wszystkie lub niektóre Cookies, lub ustawić ostrzeżenia informujące Cię, że strony internetowe umieszczają lub mają dostęp do Cookies. Pamiętaj, że jeśli zablokujesz albo odrzucisz Cookies, niektóre z naszych Usług lub niektóre części Platformy mogą stać się dla Ciebie niedostępne lub mogą działać nieprawidłowo. Aby uzyskać więcej informacji o wykorzystaniu przez nas Cookies, zapoznaj się z informacjami na stronie: www.allaboutcookies.org.

Nie wykorzystujemy Cookies w celu zarządzania Platformą. Niektóre funkcjonalności Platformy oparte są na gotowych narzędziach dostarczanych przez inne podmioty.

Pliki Cookies mogą być wykorzystywane przez stosowane przez nas narzędzia analityczne (w tym Google Analitics) - tzw. Pliki Cookies strony trzeciej.

Pliki Cookies   strony trzeciej należą i są zarządzane przez stronę trzecią oraz mogą być wymagane dla pewnych funkcjonalności.

   3. Dane pozyskane od osób trzecich lub z publicznie dostępnych źródeł

Otrzymujemy dane osobowe od różnych osób trzecich (i ze źródeł publicznych.

Niektóre informacje o charakterze technicznym oraz wynikające ze sposobu użytkowania, pozyskane od dostawców usług analitycznych, jak np. Google.

Dane adresowe i kontaktowe związane z prowadzoną działalnością gospodarczą pozyskane od dostawców informacji, jak np. wywiadownie gospodarcze oraz podmioty budujące bazy potencjalnych kontrahentów oraz publicznie dostępne rejestry (np. Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej).

W przypadku kontaktu telefonicznego lub mailowego, zbieramy wszystkie informacje, które zdecydujesz się przekazać podczas rozmowy / korespondencji z nami.

Informujemy, że w przypadku kontaktów telefonicznych wszystkie rozmowy mogą być nagrywane. Jeżeli sprzeciwiasz się nagrywaniu rozmów telefonicznych, możesz skorzystać z innych dostępnych form komunikacji.

 

W przypadku gdy korzystasz z Platformy i składasz zamówienie oraz wyrazisz chęć na późniejszy kontakt w celu przekazania informacji o innych lub nowych korzystnych ofertach na usługi Oferentów Usług przetwarzamy te dane, które przekazujesz nam świadomie i dobrowolnie oczekując otrzymania informacji w konkretnej sprawie, późniejszej informacji o usługach i ofertach podmiotów trzecich lub ofert przez wskazany w trakcie rozmowy podmiot trzeci (Oferenta Usługi).

4. INFORMACJE NA TEMAT PRZETWARZANIA TWOICH DANYCH W ZALEŻNOŚCI OD PODEJMOWANYCH DZIAŁAŃ

   1. Złożenie zamówienia na Usługę podmiotu trzeciego (Oferenta Usługi)

W jakim celu? - realizacja Twojego zamówienia

Na jakiej podstawie? - umowa sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), obowiązek prawny, zobowiązujący nas do przetwarzania danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust.1 lit. f RODO) lub na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)

Jak długo? - przez okres obowiązywania wyżej wymienionej umowy, do momentu wygaśnięcia ciążącego na nas obowiązku prawnego ponadto, dane będą przetwarzane do upływu okresu, w którym możliwe jest dochodzenie roszczeń, lub do momentu wycofani zgody na przetwarzanie (art. 6 ust. 1 lit a RODO)

Co się stanie, jeśli nie podasz danych? - nie będziesz mieć możliwości złożenia zamówienia na Usługi podmiotu trzeciego (oferenta Usługi)

   2. Nawiązanie z nami kontaktu (email/telefon)

W jakim celu? - obsługa Twoich zapytań lub zgłoszeń

Na jakiej podstawie? - umowa lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – w przypadku, gdy Twoje zapytanie lub zgłoszenie dotyczy umowy, której jesteśmy lub możemy być stroną   nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu Twoich danych w   celu prowadzenia z Tobą komunikacji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – jeżeli Twoje zapytanie lub zgłoszenie nie ma związku z umową

Jak długo? - przez czas trwania wiążącej nas umowy lub do upływu okresu dochodzenia roszczeń lub do momentu, w którym uwzględnimy Twój sprzeciw wobec przetwarzania (w zależności od tego, które ma zastosowanie w danym przypadku i które nastąpi najwcześniej)

Co się stanie, jeśli nie podasz danych? - nie będziemy mieli możliwości udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie lub zgłoszenie

   3. Prowadzenie działań analitycznych

W jakim celu? - analiza sposobu korzystania i poruszania się przez Ciebie po stronie internetowej Platformy, celem dostosowania strony do potrzeb i zachowania Użytkowników

Na jakiej podstawie? nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu danych w podanym wyżej celu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Jak długo? - do momentu wygaśnięcia ważności lub usunięcia plików wykorzystywanych do celów analitycznych

Co się stanie, jeśli nie podasz danych? - nie uwzględnimy Twoich preferencji dotyczących korzystania z Platformy w pracach nad jego rozwojem

   4. Wyrażenie przez Ciebie zgody na otrzymywanie od nas treści marketingowych, newslettera (np. informacji o ofertach specjalnych)

W jakim celu? wysyłka informacji marketingowych, ofert specjalnych

Na jakiej podstawie? - Twoja zgoda na nasze działania marketingowe (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)

Jak długo? - do momentu wycofania przez Ciebie zgody – pamiętaj, w każdej chwili możesz wycofać zgodę. Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z prawem ponadto, Twoje dane będą przetwarzane do upływu okresu, w którym możliwe jest dochodzenie roszczeń – przez Ciebie lub przez nas

Co się stanie, jeśli nie podasz danych? - nie będziesz otrzymywać newsletteru, naszych materiałów marketingowych, w tym informacji o ofertach specjalnych

 

5. DZIAŁANIA ANALITYCZNE

Prowadzimy działania analityczne, mające na celu poprawę świadczonych przez nas Usług także w komunikacji z nami poprzez badanie otwarcia wiadomości, załącznika wiadomości itp. – podstawa przetwarzania to nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit f RODO), polegający na przetwarzaniu danych w podanym j celu.

W ramach analizy będziemy brać pod uwagę sposób, w jaki poruszasz się po Platformie – a więc np. to, ile czasu spędzasz na danej podstronie, czy w które miejsca w Platformie klikasz. Dzięki temu możemy dostosować układ i wygląd Platformy oraz zamieszczane w nim treści do potrzeb Użytkowników.

 

Nasza Platforma korzysta z Google Analytics, usługi analizy internetowej firmy Google Ireland Ltd. („Google”). Google Analytics używa określonej formy pliku cookie (pliki cookie strony trzeciej), która jest przechowywana na komputerze użytkownika i umożliwia analizę korzystania z naszej strony. Informacje na temat korzystania z tej strony internetowej generowane przez plik cookie są zazwyczaj przesyłane na serwer Google w USA i tam przechowywane. Google wykorzystuje zebrane informacje w naszym imieniu do analizy korzystania z tej strony w celu tworzenia raportów dotyczących ruchu na stronach internetowych i świadczenia dodatkowych usług związanych z korzystaniem ze strony internetowej i Internetu. Adres IP przesłany przez przeglądarkę w kontekście Google Analytics nie jest łączony z innymi danymi Google.

Wykorzystujemy Google Analytics, aby móc analizować i regularnie usprawniać działanie Platformy.

Dodatkowo zbieramy informacje na temat funkcjonalności Platformy. Informacje dotyczące podmiotów trzecich: Google Dublin, Google Ireland Ltd, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia, Fax: +353 (1) 436 1001. Google Analytics Warunki usługi: https://www.google.com/analytics/terms/gb.html , zasady bezpieczeństwa i prywatności Google Analytics: https://support.google.com/analytics/answer/6004245?hl=en , polityka prywatności Google: https://policies.google.com/privacy?hl=en .

 

6. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

Przetwarzając dane osobowe stosujemy środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym stosujemy szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL. Stosowane przez nas procedury są regularnie ulepszane dla utrzymania jak najwyższego standardu bezpieczeństwa.

 

7. USŁUGI ZEWNĘTRZNE I ODBIORCY DANYCH

Tworząc Platformę korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, które nas wspierają. Podmiotom zewnętrznym powierzamy do przetwarzania Twoje dane – podmioty te przetwarzają dane wyłącznie na nasze polecenie.

W tym zakresie przekazujemy zebrane dane do dostawców usług zewnętrznych, podmiotów przetwarzających, wykonawców (np. hostingodawców, podmiotów zajmujących się systemem zarządzania treścią, dostawców usług typu call center, dostawców usług zarządzania klientami/konsumentami, agencji marketingowych, operatorów usług pocztowych, podmiotów świadczących usługi transportowe, dostawcy usług przetwarzania, bazy danych konsumentów, oceny dostawcy) zgodnie z wymaganymi  celami (np. wyświetlanie strony internetowej/aplikacji oraz konfigurowanie jej treści, publikacji na stronie, ustalanie kontaktu, biznesowa korespondencja, obsługa klienta, osobista konsultacja, wysyłka przesyłek pocztowych, przeprowadzenie kampanii, prowadzenie działań reklamowych), w celu technicznego wsparcia.

 

Wszystkie podmioty którym udostępniamy dane, działają wyłącznie na nasze polecenie i wykorzystują dane osobowe tylko do realizacji naszej usługi i nie posiadają możliwości realizacji innych celów za pomocą przekazanych danych. Zewnętrzni dostawcy usług zostali przez nas starannie wybrani oraz stosują odpowiednie standardy bezpieczeństwa.

 

Ponadto możemy udostępniać dane osobowe również innym podmiotom, w tym podmiotom uprawnionym z mocy prawa do przetwarzania danych osobowych.

 

8. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH

Przewidywanymi odbiorcami danych osobowych są:

  1. podmioty upoważnione do odbierania danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa,

  2. podmioty, które świadczą nam usługi doradcze, konsultacyjne, audytowe, pomoc prawną,

  3. podmioty, które obsługują systemy teleinformatyczne i które świadczą Usługi IT

w zakresie w jakim jest to niezbędne do realizacji celów, dla których przetwarzane są dane osobowe.

 

9. CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Udostępnione nam dane w związku z korzystaniem z Platformy będą przetwarzane w następujących celach:

  1. realizacji Państwa zamówienia,

  2. kontaktu w celach marketingowych,

  3. kontaktu za Państwa zgodą w określonych sprawach,

  4. poprawy jakości świadczonych usług,

  5. analitycznych i statystycznych,

  6. marketingowych.

 

10. PRAWA WYNIKAJĄCE Z PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH\

W związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługują Państwu prawa na warunkach i zasadach określonych w RODO, w tym:

  1. prawo dostępu do danych osobowych,

  2. prawo do sprostowania danych osobowych

  3. prawo do usunięcia danych (zwane również „prawem do bycia zapomnianym”),

  4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

  5. prawo do przeniesienia danych do innego administratora,

 

11. TRANSFER DANYCH POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY (EOG)

Twoje dane osobowe są przetwarzane w EOG. Twoje dane osobowe mogą być przekazane poza EOG. Sytuacja taka może mieć miejsc w związku ze zlecaniem wykonania określonych usług/działań podmiotom mającym siedzibę poza EOG lub przetwarzającym dane poza EOG. Jeżeli Twoje dane osobowe zostaną przekazane do państw trzecich (państwa poza EOG) lub podmiotów w państwach trzecich, to mogą to być w szczególności państwa w stosunku do których decyzją Komisji Europejskiej stwierdzono odpowiedni stopień ochrony danych, zastosowano w umowach z tymi podmiotami standardowe klauzule ochrony danych lub zastosowano odpowiednie inne zabezpieczenia, o których mowa w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.

 

12. KONTAKT W SPRAWIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

W sprawie przetwarzaniach danych osobowych i realizacji przysługujących praw, można z nami się skontaktować pisząc na:

  1. adres poczty elektronicznej: pomoc@takedeal.pl

  2. adres korespondencyjny: TakeDeal Sp. z o.o., Aleje Jerozolimskie 181B, 02-222 Warszawa,   Polska.

 

13. UAKTUALNIENIE POLITYKI PRYWATNOŚCI

Możemy uaktualnić lub zmienić całą lub poszczególne części niniejszej Polityki Prywatności, w zależności od potrzeb związanych ze zmiana charakteru usługi, konieczności jej uaktualnienia, dostosowania oraz zmianujących się przepisów.

 

14. PUBLIKACJA POLITYKI PRYWATNOŚCI

Zmieniona polityka prywatności zawszę będzie publikowana na stronie Platformy z oznaczoną datą jej zmiany. W każdym przypadku, przed skorzystaniem z Platformy, zalecamy zawsze sprawdzać aktualną Politykę Prywatności.

bottom of page