top of page

Regulamin serwisu

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Regulamin określa zasady świadczenia przez Organizatora Usługi na rzecz Użytkowników za pośrednictwem serwisu TAKEDEAL.

  2. Korzystanie z Serwisu TAKEDEAL warunkowane jest zaakceptowaniem przez Użytkownika warunków Regulaminu.

  3. Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz realizuje obowiązki informacyjne, o których mowa w art. 12 ustawy o prawach konsumenta.

§ 2

DEFINICJE

 

  1. Cennik – tabela przedstawiająca opłaty od Użytkownika za Usługę w zależności od wybranego Pakietu.

  2. Dni Robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

  3. Firma – Użytkownik, będący Przedsiębiorcą, który zatrudnia osoby na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej i powierza im prowadzenie Sklepu.

  4. Informacje Poufne - informacje przekazywane przez jedną ze Stron drugiej Stronie bez względu na sposób ich przekazania (ustnie, pisemnie, w postaci elektronicznej) za wyjątkiem tych informacji, które w chwili ujawniania lub przekazywania drugiej Stronie zostaną wyraźnie określone jako nie objęte poufnością oraz wszelkie, nieujawnione do wiadomości publicznej, techniczne, technologiczne, prawne, organizacyjne, know-how dotyczące jednej ze Stron lub jej współpracowników i kontrahentów, uzyskane przez drugą Stronę w związku lub przy wykonywaniu Usługi.

  5. Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej dokonująca zakupu usługi u Partnera za pośrednictwem Sklepu Internetowego Użytkownika

  6. Konsument – osoba fizyczna:

- zawierająca Umowę z Organizatorem, niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, lub

- zawierająca umowę z Organizatorem bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, jeżeli nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, lub

- prowadząca działalność nieewidencjonowaną, o której mowa w art. 5 ustawy – Prawo przedsiębiorców.

   7. Materiały - wszystkie treści, dane, pliki, wiadomości przechowywane i przesyłane w związku z korzystaniem lub podczas korzystania z Usług.

   8. Modyfikacja - zmiana parametrów Usługi, w tym jej aktualizacja i rozwój lub Materiałów dokonana przez Organizatora.

   9. Okres Rozliczeniowy – okres, na jaki Użytkownik wykupuje Usługę w zależności od wybranego Pakietu.

  10. Okres Testowy – okres, na który Strony mogą zawrzeć pierwszą umowę o bezpłatne świadczenie Usługi, mający na celu zademonstrowanie Użytkownikowi funkcjonalności Serwisu i Usługi, nie umożliwiający jednak pośrednictwa w zawieraniu umów pomiędzy Klientem, a Partnerem.

  11. Opłata Abonamentowa – świadczenie pieniężne, do której zobowiązany jest Konsument w związku z wyborem Pakietu, którego wysokość ustalona jest w Cenniku.

  12. Oprogramowanie - program komputerowy w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, służący do prowadzenia Sklepu internetowego oraz korzystania z Panelu Administracyjnego, udostępniany Użytkownikowi przez Organizatora w ramach Usługi.

  13. Organizator - Takedeal spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Aleje Jerozolimskie 181B, 02-222 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem 0000945400, REGON 520980421, NIP 8971900532, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000,00 zł.

  14. Osoba Wskazana – pracownik lub współpracownik Użytkownika, będącego Firmą, zatrudniony w oparciu o umowę cywilnoprawną, któremu powierzono prowadzenie Sklepu i który na podstawie indywidualnych ustaleń Organizatora i Użytkownika, będącego Firmą, otrzymuje z tego tytułu część Prowizji wypłacanej Użytkownikowi, będącemu Firmą.

  15. Pakiet – prezentowany na stronie internetowej Serwisu i możliwy do wyboru przez Użytkownika Okres Rozliczeniowy oraz związana z nim wysokość Opłaty Abonamentowej.

  16. Panel Administracyjny – udostępniona przez Organizatora Użytkownikowi strona internetowa z poziomu której Użytkownik może zarządzać swoimi Sklepami, rozliczać Prowizję, monitorować prace Osób Wskazanych oraz uzyskać dostęp do treści cyfrowych udostępnianych przez Organizatora.

  17. Partner – podmiot świadczący usługi na rzecz Klientów na podstawie Umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu Użytkownika.

  18. Plan Gratyfikacji – tabela zawierająca informacje o możliwej do uzyskania przez Użytkownika Prowizji.

  19. Prowizja – kwota pieniężna, jaką Użytkownik może uzyskać od Organizatora, a której wysokość wynika z Planu Gratyfikacji i uzależniona jest od liczby oraz wartości umów zawartych pomiędzy Klientem, a Partnerem za pośrednictwem Sklepu danego Użytkownika w danym miesiącu/kwartale.

  20. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą, nie będąca Konsumentem w rozumieniu Regulaminu.

  21. Regulamin – niniejszy Regulamin.

  22. Serwis – wszystkie strony internetowe Organizatora przeznaczone do świadczenia Usługi.

  23. Sklep – strona internetowa, do której uzyskuje dostęp Użytkownik lub którą wiąże z Serwisem i dzięki której może pośredniczyć w zawieraniu umów pomiędzy Klientami oraz Partnerami.

  24. Strona Internetowa Serwisu – strona internetowa pod adresem https://app.takedeal.pl/.

  25. Treści Cyfrowe - dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.

  26. Treści Niedozwolone - treści mających charakter bezprawny, w tym: naruszające prawa innych podmiotów, w tym prawa własności intelektualnej; naruszające dobra osobiste innych podmiotów; sprzeczne z dobrymi obyczajami; mające charakter pornograficzny; treści reklamujące serwisy konkurencyjne w stosunku do Serwisu; inne treści naruszające przepisy prawa powszechnie obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

  27. Tryb Pełny – tryb, w którym Usługa jest świadczona przez Organizatora Usługi ze wszystkimi funkcjonalnościami.

  28. Umowa – umowa o współpracę zawierana pomiędzy Użytkownikiem, a Organizatorem na zasadach opisanych w Regulaminie, której istotnym elementem jest świadczenie Usługi przez Organizatora.

  29. Usługa – świadczenia Organizatora na rzecz Użytkownika, w tym również rozumiane jako usługa elektroniczna, o której mowa w ustawie o prawach konsumenta, do których jest on zobowiązany na gruncie Umowy, opisane w Regulaminie, których istotnych elementem jest m.in. utrzymanie i prowadzenia konta Użytkownika w Serwisie oraz zarządzania wprowadzonymi przez niego danymi w Panelu Administracyjnym, a także udostępnienia Oprogramowania w celu założenia i prowadzenia Sklepu Internetowego oraz korzystania z Serwisu.

  30. Użytkownik - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawiera z Organizatorem Umowę.

§ 3

WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUGI DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

 

  1. Korzystać z Serwisu mogą Użytkownicy, którzy mają pełną zdolność do czynności prawnych, będący zarówno Konsumentami, jak i Przedsiębiorcami. Jednakże w przypadku niespełniania wymogów określonych w art. 5 ustawy – Prawo przedsiębiorców do korzystania z Serwisu niezbędne jest założenie działalności gospodarczej.

  2. Do korzystania z Serwisu niezbędne są ponadto:

    1. komputer lub inne urządzenie końcowe ze stałym dostępem do Internetu i włączoną obsługą Cookies oraz JavaScript

    2. Poprawnie skonfigurowana przeglądarka internetowa akceptująca pliki typu Cookies – Microsoft Internet Explorer w wersji nie niższej niż 8.0 lub Mozilla Firefox w wersji nie niższej niż 3.0, Opera w wersji nie niższej niż 9.0, Google Chrome w wersji nie niższej niż 6.

    3. Czynne i poprawnie skonfigurowane konto poczty elektronicznej;

    4. Programy na komputerze lub innym urządzeniu końcowym Użytkownika zapewniające bezproblemowe odczytywanie, edytowanie i wysyłanie plików w formatach Office wersja 2010 (w szczególności plików DOCX), odczytywanie i wysyłanie plików w formacie PDF oraz odczytywanie plików w formacie JPG.

  3. Organizator zaleca, aby Użytkownik zaopatrzył swoje urządzenie końcowe, które wykorzystuje podłączając się do Internetu, w program antywirusowy i stale go aktualizował, instalując jego najnowsze wersje, a także aktualizował na bieżąco przeglądarkę internetową oraz system operacyjny i oprogramowanie swojego urządzenia końcowego. Brak aktualizacji może spowodować nieprawidłowe działanie Usługi.

  4. Użytkownik nie może umieszczać ani zezwalać na umieszczenie przez swoich Klientów w Sklepach prowadzonych z wykorzystaniem Oprogramowania Treści Niedozwolonych. Naruszenie powyższego zakazu skutkować może odpowiedzialnością prawną Użytkownika oraz stanowić przyczynę rozwiązania Umowy, zgodnie z § 14 Regulaminu. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za umieszczenie w Sklepie i Serwisie Treści Niedozwolonych.

  5. W razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze treści umieszczonych w Sklepie prowadzonym przez Użytkownika, Serwisowi przysługuje prawo uniemożliwienia dostępu do tych treści lub ich usunięcia lub też dokonania Modyfikacji Usług lub treści w trybie §16 Regulaminu.

§ 4

REJESTRACJA W SERWISIE I ZAMÓWIENIE USŁUGI

  1. Zamówienie Usługi przez Użytkownika prowadzi do zawarcia z nim Umowy i następuje poprzez:

    1. wypełnienie formularza dostępnego na stronie internetowej Usługi poprzez podanie wszystkich wymaganych w nim danych;

    2. wybór Pakietu lub wybór Usługi na Okres Testowy;

    3. potwierdzenie przez Użytkownika zapoznania się z Regulaminem i jego akceptację w formie poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na formularzu;

    4. potwierdzenia przez Organizatora przyjęcia zamówienia;

    5. w przypadku wyboru pakietu w Trybie Pełnym - otrzymanie płatności przez Organizatora.

  2. Użytkownik zobowiązany jest do podania w trakcie rejestracji prawdziwych i aktualnych danych wskazanych w formularzu. Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji poprawności wprowadzonych danych oraz odmowy potwierdzenia zamówienia w przypadku stwierdzenia ich nieprawidłowości.

  3. Użytkownik, będący Przedsiębiorcą zobowiązany jest do podania w formularzu danych identyfikujących prowadzoną działalność gospodarczą (firma, NIP, REGON, KRS).

  4. Użytkownik, zawierający umowę z Organizatorem bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, jeżeli nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego zobowiązany jest do podania w formularzu informacji, czy będzie korzystać z Usługi jako Konsument.

  5. Użytkownik, będący Konsumentem, a nie będący osobą, o którym mowa w ust. 4 zobowiązany jest do złożenia w formularzu oświadczenia, że będzie korzystać z Usługi jako Konsument, że nie prowadził działalności gospodarczej w okresie ostatnich 60 miesięcy oraz że nie będzie prowadził działalności w formie spółki cywilnej. W przeciwnym razie Użytkownik zobowiązany jest do założenia działalności gospodarczej i korzystania z Usługi, jako Przedsiębiorca.

  6. Do zawarcia Umowy, w tym na Okres Testowy, dochodzi w momencie potwierdzenia przez Organizatora przyjęcia zamówienia poprzez wiadomość na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej.

  7. W sytuacji przedłużenia Usługi po Okresie Testowym – Umowa zostaje zawarta po otrzymaniu płatności przez Organizatora, z momentem otrzymania przez Użytkownika potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Umowa zostaje zawarta na okres wynikający z wybranego Pakietu i równy jego okresowi, z zastrzeżeniem możliwości wcześniejszego jej rozwiązania w oparciu o postanowienia Regulaminu.

  8. Do potwierdzenia, o którym mowa w ust. 6 i 7 dołączane są: Regulamin, Polityka Prywatności, Umowa powierzenia przetwarzania danych oraz specyfikacja Usługi (o ile dla danej Usługi sporządzono specyfikację w formie osobnego dokumentu) i wszystkie wzorce umowne obowiązujące w ramach wybranej przez Użytkownika Usługi. Dołącza się również potwierdzenie, o którym mowa w ust. 10, jeśli Użytkownik złożył oświadczenie, o którym mowa w tym ustępie. 

  9. Świadczenie Usługi w Trybie Testowym następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie Dnia Roboczego od otrzymania potwierdzenia przez Organizatora przyjęcia zamówienia.

  10. W odniesieniu do Użytkowników będącymi Konsumentami świadczenie Usługi w Trybie Pełnym następuje w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy, chyba że Użytkownik taki złożył na adres e-mail wyraźne oświadczenie o zgodzie na świadczenie Usługi przed tym terminem, co skutkuje utratą prawa odstąpienia od Umowy. Organizator przekazuje w takim wypadku na papierze – lub za zgodą Użytkownika wskazaną w oświadczeniu, o którym mowa w zdaniu poprzednim, za pośrednictwem poczty elektronicznej – potwierdzenie otrzymania takiego oświadczenia. W takim wypadku rozpoczęcie świadczenia Usługi następuje niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzenia przez Użytkownika, nie później niż w terminie Dnia Roboczego.

  11. Niezależnie od powyższego, w odniesieniu do wszystkich Użytkowników, za wyjątkiem Umowy na Okres Testowy, rozpoczęcie świadczenia (dostarczenie) Usługi nastąpi nie wcześniej niż po uiszczeniu pełnej kwoty opłaty za Usługę.

  12. Minimalny czas trwania zobowiązań z Umowy Użytkownika, będącego Konsumentem wynosi tyle, ile trwa wybrany przez niego Pakiet z zastrzeżeniem możliwości wcześniejszego rozwiązania Umowy w oparciu o postanowienia Regulaminu

  13. Organizator jest uprawniony do odmowy zawarcia Umowy i świadczenia Usługi, w przypadku, gdy:

  1. Użytkownik poda nieprawdziwe dane w formularzu;

  2. Organizator uprzednio rozwiązał umowę z Użytkownikiem na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Użytkownik;

  3. uprzednio osobiście albo wspólnie z innymi osobami, albo za pośrednictwem innych osób, Użytkownik korzystał z Usługi w sposób sprzeczny z jej przeznaczeniem;

  4. Użytkownik naruszył podczas rejestracji albo w związku z poprzednim korzystaniem z Usługi, prawa osób trzecich lub przepisy powszechnie obowiązujące;

  5. zachodzi uzasadniona obawa, że Usługa wykorzystana będzie do celów niezgodnych z charakterem i przeznaczeniem Usługi lub za pomocą Usługi wykonywane będą czynności stanowiące czyny bezprawne, w szczególności przesyłany będzie spam;

  6. w świetle obowiązujących przepisów prawa wymagane jest, by Użytkownik założył działalność gospodarczą do prowadzenia Sklepu, w szczególności, jeśli dany Użytkownik wykonywał działalność gospodarczą w okresie ostatnich 60 miesięcy przed wypełnieniem formularza.

  7. We wskazanych wyżej przypadkach Organizator może odmówić potwierdzenia zamówienia, o czym informuję Użytkownika za pośrednictwem poczty elektronicznej ze wskazaniem przyczyny odmowy. Wszelkie uzyskane kwoty z tytułu Opłaty Abonamentowej podlegają zwrotowi na konto, z którego nastąpiła płatność.

§ 5

OPŁATY

 

  1. Za świadczenie Usługi należna jest Opłata Abonamentowa zgodna z Cennikiem dostępnym na stronie internetowej Serwisu w wysokości uzależnionej od wyboru jednego z pakietów na niej wskazanych.

  2. Uruchomienie Usługi na Okres Testowy, zgodnie z Cennikiem, zwolnione jest ze wszelkich opłat.

  3. Warunkiem uruchomienia Usługi w Trybie Pełnym jest dokonanie Opłaty Abonamentowej za Usługę za co najmniej jeden Okres Rozliczeniowy.

  4. Opłaty za świadczenie Usługi dokonywane są przez Użytkownika z góry za okres wybrany przez Użytkownika, przed rozpoczęciem świadczenia Usługi w wybranym Okresie Rozliczeniowym. Użytkownik uiszcza opłaty za Usługę za kolejne okresy rozliczeniowe przed końcem bieżącego Okresu Rozliczeniowego. Płatność za Usługę potwierdzana jest przez Organizatora fakturą VAT w formie elektronicznej

  5. W przypadku braku opłaty za Usługę za następny Okres Rozliczeniowy i jednocześnie – braku oświadczenia prowadzącego do rozwiązania Umowy, Organizator, z dniem upływu opłaconego Okresu Rozliczeniowy, zawiesza dostęp do Usług, z zablokowaniem Sklepu Użytkownika włącznie zgodnie z § 12 Regulaminu.

  6. W przypadku uiszczenia Opłaty Abonamentowej w terminie 30 dni i licząc od dnia ostatniego opłaconego Okresu Rozliczeniowego za bieżący Okres Rozliczeniowy w pełnej wysokości (tj. od daty zakończenia poprzedniego, opłaconego Okresu Rozliczeniowego), Organizator przywróci dostęp do Usługi w terminie 1 Dnia Roboczego od zaksięgowania płatności. W przypadku Użytkownika, będącego Konsumentem, Opłata może być pomniejszona proporcjonalnie od daty zakończenia poprzedniego, opłaconego Okresu Rozliczeniowego do czasu jej dokonania.

  7. W przypadku, gdy opóźnienie Użytkownika w zapłacie opłaty za Usługę przekracza 30 dni licząc od dnia ostatniego opłaconego Okresu Rozliczeniowego, Organizator uprawniony jest do rozwiązania Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, zgodnie z § 14 Regulaminu.

  8. Dostępne metody płatności za zamówienie są opisane na stronie Serwisu oraz prezentowane Użytkownikowi na etapie składania zamówienia.

  9. Jeżeli Użytkownik wybrał przy składaniu zamówienia płatność on-line, po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie zostanie przekierowany do bramki płatności obsługiwanej przez zewnętrznego operatora płatności w celu dokonania płatności za zamówienie. Jeżeli Użytkownik wybrał płatność przelewem bankowym, po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie zostanie przekierowany na stronę Serwisu z potwierdzeniem zamówienia oraz instrukcją dokonania płatności.

  10. Płatności elektroniczne, w tym płatności kartą płatniczą, obsługiwane są przez serwis PayU obsługiwany przez PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399.

  11. Przy płatnościach kartą moment płatności, to moment uzyskania pozytywnej autoryzacji. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Użytkownika kartą płatniczą, Użytkownik dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Użytkownika.

  12. Z chwilą zaakceptowania Regulaminu oraz aktywowania płatności kartami w Użytkownik akceptuje jednocześnie warunki korzystania z usługi Google Pay i potwierdza znajomość warunków świadczenia tej usługi. Jednocześnie Użytkownik upoważnia Organizatora do zawarcia z operatorem Google Pay stosownych umów w jego imieniu. 

 

§ 6

OBOWIĄZKI ORGANIZATORA

 

  1. Organizator zobowiązany jest do świadczenia Usługi w postaci:

    1. utrzymania i prowadzenia konta Użytkownika w Serwisie oraz zarządzania wprowadzonymi przez niego danymi w Panelu Administracyjnym;

    2. udostępnienia Oprogramowania w celu założenia i prowadzenia Sklepu oraz korzystania z Serwisu;

    3. udostępniania ofert świadczenia usług pochodzących od Partnerów, które Użytkownik może dodać do swojego Sklepu;

    4. rozliczania Prowizji z tytułu obrotu uzyskanego za pośrednictwem Sklepu Internetowego – w razie jej wypracowania;

    5. zapewnienia Użytkownikowi domeny dla Sklepu– w razie skorzystania z takiej opcji przez Użytkownika.

 

  1. W Trybie Testowym, Usługa nie obejmuje punktu d powyżej, a założony w Trybie Testowym Sklep nie umożliwia pośrednictwa w zawieraniu przez Klientów Umów z Partnerami.

  2. Organizator udostępnia ponadto za integracje z wybranymi podmiotami zewnętrznymi w szczególności: dostawcami usług (Partnerami), operatorami płatności, porównywarkami cen, platformami społecznościowymi, a także systemami śledzenia konwersji (np. Google Analitycs, Piksel Facebook, Piksel TikTok). Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ich nieprawidłowe działanie, nie pośredniczy w transakcjach i nie jest stroną pomiędzy Użytkownikiem a tymi podmiotami.

  3. Szczegółowy opis funkcjonalności, parametrów i narzędzi Usługi świadczonej przez Organizatora oraz sposobu korzystania z nich, jak również usług świadczonych przez Partnerów wskazany jest na Stronie Internetowej Serwisu oraz w instrukcjach korzystania z Serwisu.

  4. Użytkownik może używać do prowadzenia Sklepu własnej domeny i skonfigurować ich dowolną liczbę z Serwisem lub korzystać z domeny Organizatora w celu założenia Sklepu.

  5. Organizator może świadczyć wybranym Użytkownikom usługi dodatkowe, np. wysyłkę newslettera, indywidualne kursy i szkolenia, które reguluje odrębnie zawierana umowa i które mogą mieć charakter odpłatny.

  6. Organizator może dostarczać Użytkownikom bez dodatkowych opłat treści cyfrowe w celu usprawnienia ich działań marketingowych.

  7. Organizator może rozwijać Oprogramowanie i dokonywać Modyfikacje działania Usługi oraz oferowanych w jej ramach funkcjonalności. Szczegóły dotyczące Modyfikacji określa § 16 Regulaminu.

  8. Organizator zastrzega sobie prawo zamieszczenia informacji o świadczeniu Usługi na rzecz Użytkownika na Stronie Internetowej Usługi na potrzeby listy referencyjnej.

  9. Świadczenie Usługi wiąże się z przechowywaniem danych Użytkownika na serwerze w opłaconym przez Użytkownika Okresie Rozliczeniowym z uwzględnieniem dodatkowego okresu, o którym mowa w § 5 ust. 7 Regulaminu, po czym – w przypadku nie przedłużenia Okresu Rozliczeniowego na zasadach określonych w Regulaminie – są one usuwane z serwera.

  10. Dane Użytkownika przechowywane na serwerze przez Użytkownika są zapisywane w ramach aktualizowanych kopii bezpieczeństwa (backup). Na serwerze przechowywana jest wyłącznie ostatnia kopia bezpieczeństwa, zawierająca wyłącznie te dane, które znajdowały się na serwerze w chwili jej sporządzenia. Pozostałe dane ulegają automatycznie usunięciu z serwera.

  11. Organizator nie ma obowiązku przeszkolenia Użytkownika w zakresie korzystania z Serwisu. Organizator zapewnia jednak Użytkownikowi dostęp do dokumentacji użytkowej dotyczącej konfiguracji i korzystania z Serwisu w postaci instrukcji dostępnych na stronie internetowej Serwisu, w Panelu Administracyjnym.

  12. Organizator zapewni Użytkownikowi podstawowe wsparcie techniczne dla Usługi. Podstawowe wsparcie techniczne polega na udzielaniu przez Organizatora porad i wyjaśnień z zakresu korzystania z Usługi. Podstawowe wsparcie techniczne udzielane jest pod adresem poczty elektronicznej lub telefonicznie pod numerem podanym na Stronie internetowej Serwisu. Podstawowe wsparcie techniczne świadczone jest jedynie na rzecz Użytkowników w dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00.

  13. W przypadku wykrycia wad w działaniu Oprogramowania lub jego zaktualizowanej wersji Użytkownikowi przysługuje prawo żądania od Organizatora ich usunięcia w odpowiednim terminie, uzależnionym od rodzaju wady.

  14. Dla potrzeb obsługi opieki technicznej definiuje się następujące kategorie wad:

    1. wady kwalifikowane – wady znacząco ograniczające lub uniemożliwiające korzystanie z Oprogramowania zgodnie z jego przeznaczeniem,

    2. wady zwykłe – wady niewymienione w pkt a powyżej.

  15. Organizator usunie wady w następujących terminach od dnia jej zgłoszenia:

    1. wady kwalifikowane – w terminie 10 (dziesięciu) dni roboczych, 

    2. wady zwykłe – w terminie 20 (dwudziestu) dni roboczych  

  16. Użytkownik dokonuje zgłoszenia powstałych wady za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w na stronie internetowej Serwisu w dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00.  W przypadku zgłoszenia dokonanego, poza tym okresem uznaje się, iż zgłoszenie nastąpiło o godzinie 9:00 pierwszego dnia roboczego następującego po dniu, w którym faktycznie go dokonano. Wypełniając formularz, Użytkownik dokonuje kwalifikacji wady do jednej z kategorii określonych w ust. 16. Dokonana kwalifikacja podlega weryfikacji co do poprawności przez Organizatora.

  17. Realizacja pomocy technicznej może wiązać się z koniecznością udostępnienia przez Użytkownika jego hasła i loginu służących do rejestracji w Panelu Administracyjnym i Sklepie Użytkownika - w takim przypadku Użytkownik zobowiązany jest do ich podania Organizatorowi.

  18. Postanowienia Regulaminu dotyczące usuwania wad nie naruszają postanowień Regulaminu dotyczących postępowania reklamacyjnego, o którym mowa w § 10 Regulaminu. Użytkownik ma możliwość według własnego wyboru korzystania z pomocy technicznej lub postępowania reklamacyjnego.

  19. Organizator gwarantuje dostępność Usługi w trakcie trwania Okresu Rozliczeniowego na poziomie 99 % w skali roku. W przypadku awarii w dostarczaniu Usługi trwającej ponad 6 godzin z przyczyn nie leżących po stronie Użytkownika, Organizator zobowiązuje się na wniosek Użytkownika do rekompensaty poprzez przedłużenie świadczenia Usługi o dodatkowy, darmowy dzień w ramach już dokonanej Opłaty Abonamentowej lub zwrotu proporcjonalnej do czasu trwania awarii części uiszczonej Opłaty Abonamentowej – w przypadku rozwiązania Umowy przez Użytkownika po obowiązującym Okresie Rozliczeniowym.

§ 7

WYPŁATA PROWIZJI i KONTA ZAKŁADANE PRZEZ FIRMY

  1. Użytkownikowi może zostać wypłacona przez Organizatora Prowizja, której wysokość uzależniona jest od liczby oraz wartości umów zawartych pomiędzy Klientem, a Partnerem za pośrednictwem Sklepu danego Użytkownika w danym miesiącu/kwartale. Stawka Prowizji wskazana została w Planie Gratyfikacyjnym.

  2. Organizator może zmieniać wysokość stawek określonych w Planie Gratyfikacyjnym na takich samych warunkach jak pozostałe postanowienia Umowy w trybie określonym w § 15 Regulaminu. Prowizja jest wypłacana Użytkownikowi, pod warunkiem wypracowania co najmniej 200 zł kwoty Prowizji w okresie od początku korzystania z Usługi do momentu wypłaty pierwszej Prowizji, a w przypadku kolejnych Prowizji – w okresie od wypłaty Prowizji za ostatni Okres Rozliczeniowy.

  3. Wysokość Prowizji będzie ustalana w Panelu Administracyjnym w terminie jednego dnia roboczego po zakończeniu miesiąca/kwartału, w którym zawarto umowy będące podstawą jej obliczenia. Obliczenie to stanowi podstawę wystawienia faktury lub wypłaty Prowizji zgodnie z ust. 5-6 poniżej.

  4. Prowizja będzie wypłacana Użytkownikom, będącym Przedsiębiorcami na podstawie prawidłowo wystawionych faktur VAT doręczonych Organizatorowi za pośrednictwem poczty e-mail na adres rozliczenia@takedeal.pl, przelewem na rachunek bankowy, wskazany na fakturze oraz w formularzu w Panelu Administracyjnym w terminie 14 dni od dnia doręczenia faktury.

  5. Prowizja będzie wypłacana Użytkownikom, będącym Konsumentami bez wezwania w terminie do 14 dni od dnia jej obliczenia zgodnie z ust. 4 powyżej przelewem na rachunek bankowy, wskazany formularzu, a w przypadku jego późniejszej zmiany - w Panelu Administracyjnym. Stosunek łączący Organizatora i Użytkownika zgodnie z art. 13 ust. 8 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, traktowany będzie w tym zakresie jak umowa zlecenia, w związku z czym kwota Prowizji będzie w tym przypadku pomniejszona o wszystkie koszty obciążające Organizatora z tego tytułu oraz dodatkowo o 20 zł za zawarcie i obsługę każdej umowy zlecenia.

  6. Zmiana rachunku bankowego do wypłaty Prowizji odbywa się w Panelu Administracyjnym.

  7. W przypadku rozwiązania Umowy przed końcem Okresu Rozliczeniowego lub miesiąca/kwartału, Prowizja za ten okres obliczana jest na dzień rozwiązania Umowy i wypłacana zgodnie z ust. 4-6 - niezależnie od tego, jaka kwota Prowizji została przez Użytkownika wypracowana.

  8. W przypadku, gdy Prowizja Użytkownika będącego Konsumentem obliczona w trybie ust. 4 przekroczy w danym miesiącu 50% kwoty minimalnego wynagrodzenia, o którym mowa w ustawie o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, stosowanie do art. 5 ust. 3 w zw. z ust. 1 ustawy – Prawo przedsiębiorców, Użytkownik ten staje się Przedsiębiorcą z dniem przekroczenia tej kwoty i przestają obowiązywać go postanowienia dotyczące Konsumentów. Prowizja za miesiąc, w którym Użytkownik przekroczył kwotę, o której mowa w zdaniu poprzednim jest wypłacana na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT w trybie przewidzianym w ust. 5 powyżej po zarejestrowaniu działalności gospodarczej. 

  9. Użytkownicy będący Firmami mogą przekazać dane dostępowe oraz powierzyć prowadzenie Sklepu swoim pracownikom i współpracownikom. Za działania i zaniechania tych osób w prowadzeniu Sklepu oraz korzystaniu z Usługi, Użytkownik będący Firmą odpowiada jak za swoje własne.

  10. Na podstawie indywidualnych ustaleń, Strony mogą postanowić, że Firma będzie uzyskiwać część Prowizji według indywidualnie ustalonej stawki z tytułu sprzedaży dokonanej w Sklepie prowadzonym przez Osoby Wskazane, a pozostałą część Prowizji Organizator będzie wypłacał bezpośrednio Osobom Wskazanym. W braku ustaleń Stron w tym zakresie obowiązują stawki wskazane dla Firm i Osób Wskazanych w Planie Gratyfikacji

  11. Użytkownik będący Firmą przekazuje na adres korespondencyjny Organizatora oświadczenie Osoby Wskazanej złożone na piśmie o zgodzie na przekazywanie jej odpowiedniej części Prowizji, wskazujące jej imię, nazwisko, adres, numer kontaktowy oraz adres e-mail, a także numer konta bankowego i informację o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej, a w razie prowadzenia tej działalności – także NIP i REGON oraz potwierdza, że osoba ta prowadzi Sklep założony przez Użytkownika będącego Firmą. Po pozytywnej weryfikacji danych, o których mowa w zdaniu poprzednim, Prowizja ta może być wypłacana Osobom Wskazanym tak długo, jak osoba ta prowadzi Sklep Firmy lub nie cofnie oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim.

  12. Postanowienie ust. 9 stosuje się odpowiednio do Osoby Wskazanej. Użytkownik, będący Firmą powinien podjąć działania, aby Osoba Wskazana zarejestrowała działalność gospodarczą o ile jest to wymagane przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.

  13. W przypadku powierzenia prowadzenia Sklepu Osobie Wskazanej, Użytkownik będący Firmą pozostaje podmiotem zobowiązanym wobec Organizatora z tytułu zawartej Umowy, w szczególności zobowiązany jest do Opłat Abonamentowych. Organizator nie ponosi odpowiedzialności wobec Użytkownika za to, że dostęp do Serwisu stanie się niemożliwy dla Osoby Wskazanej wskutek zaniechać Użytkownika, będącego Firmą, w szczególności braku uiszczenia Opłaty Abonamentowej lub rozwiązania Umowy. Organizator nie ponosi również odpowiedzialności za to, że Użytkownik będący Firmą odbierze lub ograniczy Osobie Wskazanej dostęp do Serwisu. Roszczenia z tego tytułu Osoba Wskazana kieruje tylko do Użytkownika, będącego Firmą.

  14. W wypadku, o którym mowa w ust. 10 zdanie pierwsze, Organizator ponosi odpowiedzialność za nienależyte świadczenie Usługi jedynie wobec Użytkownika, będącego Firmą.

  15. W razie braku Osoby Wskazanej przypisanej do danego Sklepu prowadzonego przez Użytkownika będącego Firmą, Prowizja od sprzedaży dokonanej w danym Sklepie przypada Firmie wg takiej samej stawki jak dla pozostałych Użytkowników, określonej w Planie Gratyfikacji, chyba że strony poczyniły w tym zakresie indywidualne ustalenia.

  16. Organizator nie jest zobowiązany do pokrywania kosztów i wydatków związanych z prowadzoną przez Użytkownika działalnością marketingową ani nie odpowiada za zobowiązania zaciągnięte przez Użytkownika w tym celu. Prowizja obejmuje wszelkie roszczenia Użytkownika z tego tytułu.

§ 8

OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKA

  1. Użytkownik zobowiązany jest przede wszystkim do:

    1. uiszczania Opłaty Abonamentowej zgodnie z Cennikiem i wybranym pakietem;

    2. przestrzegania postanowień Regulaminu, w tym nie dostarczania Treści Niedozwolonych, o których mowa wyżej oraz przestrzegania warunków udzielonej licencji.

  2. Organizator jest uprawniony do natychmiastowego usunięcia Treści Niedozwolonych bez wcześniejszego wzywania Użytkownika do ich zmiany bądź usunięcia.

  3. Użytkownik zobowiązany jest nie ujawniać hasła i loginu osobom trzecim i przechowywać dane umożliwiające dostęp do Serwisu w tajemnicy. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z udostępniania przez Użytkownika osobom trzecim swojego hasła i loginu służących do rejestracji i logowania Użytkownika w Serwisie oraz Panelu Administracyjnym Sklepu Użytkownika.

  4. Użytkownik zobowiązany jest do stosowania odpowiednich zabezpieczeń, używania bezpiecznych haseł oraz stosowania skutecznej ochrony antywirusowej.

  5. Organizator zastrzega sobie możliwość weryfikacji tożsamości Użytkownika w każdym czasie, w szczególności, jeśli podejmie uzasadnione podejrzenia, że dostęp do jego Panelu Administracyjnego uzyskała osoba nieupoważniona.

  6. Użytkownik w ramach zarządzania Usługą z poziomu Panelu administracyjnego może wprowadzać w Sklepie jedynie takie zmiany, jakie udostępnione są w Panelu administracyjnym i na jakie zezwala Organizator w celu korzystania z Usługi. Użytkownik nie ma prawa kopiować Serwisu, Oprogramowania, Usług, Cennika, Planu Gratyfikacji, Regulaminu za wyjątkiem przypadków dozwolonych przepisami bezwzględnie obowiązującego prawa. Użytkownik zobowiązuje się także nie modyfikować, adaptować, tłumaczyć, odkodowywać, dekompilować, dezasemblować lub w jakikolwiek inny sposób starać się ustalić kod źródłowy Serwisu i Oprogramowania, za wyjątkiem przypadków dozwolonych przepisami bezwzględnie wiążącego prawa.

  7. Użytkownik zobowiązany jest do podania w formularzu zgłoszeniowym, a także do prezentowania w Sklepie swoich prawdziwych i aktualnych danych. W razie zmiany danych względem tych podanych w formularzu rejestracyjnym Użytkownik zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia o tym Organizatora oraz dokonania aktualizacji danych w Sklepie.

  8. Zarządzanie Sklepami spoczywa na Użytkowniku Zarządzanie odbywa się z poziomu Panelu Administracyjnego.

  9. Użytkownik obowiązany jest do podawania w Sklepie zgodnych ze stanem faktycznym danych dotyczących oferowanych przez Partnerów usług. Użytkownik zobowiązany jest postępować etycznie wobec pozostałych użytkowników oraz klientów, tzn. w szczególności, że Użytkownik nie może wprowadzać w błąd Klientów oraz innych Użytkowników, pobierać opłat, oferować współpracy z innym podmiotem niż Organizator lub Partnerzy, wykorzystywać Serwisu do rozpowszechniania niezamówionych informacji handlowych (spam). W razie wykrycia takiego działania, Organizator może częściowo ograniczyć Użytkownikowi możliwości wysyłania tego typu wiadomości lub rozwiązać Umowę zgodnie z § 16 Regulaminu.

  10. Korzystanie z Usługi przez Użytkownika nie może naruszać odrębnych regulaminów serwisów internetowych – Facebook, TikTok, Google Analitycs.

  11. Umowa o świadczenie usług z Klientem jest realizowana przez Partnera, zgodnie z regulaminem lub ogólnymi warunkami danego Partnera – Użytkownik ma obowiązek zapoznać się z nimi, poinformować o nich Klientów w Regulaminie i na stronie Sklepu, jak również informować o każdej zmianie tych warunków.

  12. Partner nie może wypowiadać się w imieniu Organizatora na temat usług udostępnionych przez Organizatora i Partnera w wywiadach ani innego rodzaju materiałach emitowanych w radiu, telewizji, prasie lub innych mediach, chyba że uzyska uprzednią pisemną zgodę Organizatora na takie wystąpienie. 

  13. Użytkownik prowadzi działalność na własny rachunek i nie może przedstawiać się jako przedstawiciel prawny Organizatora, ani żadnego z Partnerów.

§ 9

PRAWA AUTORSKIE

 

  1. Serwis, Oprogramowanie i inne dostarczane Użytkownikowi treści cyfrowe oraz poszczególne ich elementy stanowią utwory w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych poza elementami, które pochodzą z otwartego oprogramowania zgodnie z warunkami licencji określającej zasady ich eksploatacji. Utwory te stanowią przedmiot własności Organizatora lub innych podmiotów trzecich, od których Organizator uzyskał pozwolenie na ich wykorzystywanie oraz niezależnie do formy wyrażenia podlegają ochronie w świetle przepisów powszechnie obowiązującego prawa.

  2. W ramach zawartej Umowy, Organizator udziela Użytkownikowi licencji o charakterze odpłatnym i niewyłącznym na korzystanie z przekazanych Treści Cyfrowych, stanowiących utwory, innych niż Oprogramowanie, zgodnie z ich przeznaczeniem na czas pokrywający się z wybranym przez Użytkownika Okresem Rozliczeniowym, bez ograniczeń terytorialnych. W ramach udzielonej licencji, Użytkownik uprawniony jest do używania tych utworów w celu prowadzenia Sklepu oraz prowadzenia działań marketingowych, a w przypadku Firmy - monitorowania działalności pracowników i współpracowników, w tym do:

    1. rozpowszechniania, wyświetlania, odtwarzania oraz przechowywania, w tym za pośrednictwem sieci Internet i w mediach społecznościowych

    2. publicznego udostępniania w Sklepie oraz za pośrednictwem sieci Internet, w tym w mediach społecznościowych w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym.

    3. zwielokrotnienia treści cyfrowych w całości lub w części, techniką cyfrową i drukarską, w zakresie, w którym dla jest to potrzebne dla ich rozpowszechniania, wyświetlania, odtwarzania oraz przechowywania

  3. W ramach zawartej Umowy, Organizator udziela ponadto Użytkownikowi licencji o charakterze odpłatnym i niewyłącznym na korzystanie z Oprogramowania zgodnie z jego przeznaczeniem na czas pokrywający się z wybranym przez Użytkownika Okresem Rozliczeniowym, bez ograniczeń terytorialnych. W ramach udzielonej licencji, Użytkownik uprawniony jest do stosowania Oprogramowania w celu prowadzenia Sklepu zgodnie z jego funkcjonalnościami oraz działań marketingowych, w tym do tymczasowego zwielokrotnienia Oprogramowania techniką cyfrową poprzez jego wyświetlanie.

  4. Opłata licencyjna za dany Okres Rozliczeniowy mieści się w Opłacie Abonamentowej za ten Okres Rozliczeniowy.

  5. W przypadku przedłużenia obowiązywania Umowy w wyniku opłacenia następnego Okresu Rozliczeniowego, licencja ulega przedłużeniu na okres dalszego obowiązywania Umowy. W przypadku dokonania płatności z opóźnieniem, licencja zostaje udzielona okres od pierwszego dnia Okresu Rozliczeniowego następującego po dniu wygaśnięciu poprzedniej licencji.

  6. Użytkownikowi nie przysługuje prawo do:

    1. udostępniania Oprogramowania ani utworów osobom trzecim za wyjątkiem jego udostępniania swoim Klientom w zakresie niezbędnym do korzystania przez nich ze Sklepu Użytkownika,

    2. przenoszenia, najmu, dzierżawy sublicencjonowania, użyczania ani upoważniania innych osób do korzystania z Treści Cyfrowych, ani Oprogramowania, za wyjątkiem wypadku, gdy Użytkownikiem jest Firma, która udostępnia Sklep oraz Treści Cyfrowe swoim pracownikom i współpracownikom

    3. kopiowania, powielania, modyfikowania, adaptowania, tłumaczenia, odkodowywania, dekompilowania, dezasemblowania lub jakichkolwiek innych prób ingerencji w Treści Cyfrowe, chyba że jest to niezbędne do zapewnienia prawidłowego korzystania z tych treści zgodnie z właściwościami danej Usługi.

    4. korzystania z Treści Cyfrowych oraz Oprogramowania do innych celów niż prowadzenie oraz marketing Sklepu, oraz w przypadku Firmy – monitorowanie działalności pracowników i współpracowników

  7. Użytkownik nie może usuwać oznaczeń Organizatora lub przez niego umieszczonych, a także oznaczeń Partnera, znajdujących się na dostarczonych mu Treściach Cyfrowych.

  8. Korzystanie przez Użytkownika z treści cyfrowych Organizatora oraz Oprogramowania możliwe jest wyłącznie przez czas trwania Umowy.

  9. Użytkownik zobowiązany jest umieścić w Sklepie Internetowym prowadzonym przez niego z wykorzystaniem Oprogramowania informację, że Sklep ten korzysta z Oprogramowania Organizatora poprzez umieszczenie na każdej stronie Sklepu widocznego linku odsyłającego bezpośrednio na stronę internetową Serwisu.

  10. Użytkownik zamieszczający w Sklepie lub w Serwisie treści stanowiące utwory w rozumieniu ustawy o prawach autorskich i prawach pokrewnych, obowiązany jest zapewnić, że posiada uprawnienia pozwalające na rozpowszechnianie tych utworów w ramach Serwisu lub Sklepie. W przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z roszczeniami przeciwko Organizatorowi w związku z naruszeniem jej praw na skutek zamieszczenia określonych treści przez Użytkownika w Serwisie Internetowym lub Sklepie, Użytkownik obowiązany jest współpracować z Organizatorem w celu wyjaśnienia sporu oraz w razie potrzeby zwolnić Organizatora od odpowiedzialności za dokonane przez Użytkownika naruszenia.

  11. Z chwilą zamieszczenia przez Użytkownika w Serwisie treści, do których prawa autorskie przysługują Użytkownikowi, Użytkownik udziela Organizatorowi nieodpłatnej, niewyłącznej, zbywalnej licencji na korzystanie z tych treści, bez ograniczeń co do terytorium na czas trwania Umowy, na następujących polach eksploatacji:

    1. trwałego lub czasowego rozpowszechniania, wyświetlania, odtwarzania oraz przechowywania tych treści techniką cyfrową, w tym za pośrednictwem komputera, urządzeń mobilnych oraz sieci Internet, w zakresie prawidłowego świadczenia Usług na rzecz wszystkich Użytkowników oraz możliwości prowadzenia promocji i reklamy Organizatora;

    2. trwałego lub czasowego zwielokrotnienia tych treści w całości lub w części, techniką cyfrową, w zakresie, w którym dla rozpowszechniania, wyświetlania, odtwarzania oraz ich przechowywania niezbędne jest ich zwielokrotnienie;

    3. publicznego udostępniania za pośrednictwem Serwisu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym.

  12. Użytkownik wyraża zgodę na wykorzystanie zamieszczanych przez niego treści przez Organizatora w zakresie przewidzianym w ust. 11 bez wskazywania autorstwa (imienia i nazwiska, logo, nazwy firmy) Użytkownika. Użytkownik wyraża zgodę na dokonywanie przez Organizatora opracowań tych treści bez ich uzgadniania z Użytkownikiem oraz dalsze wykorzystanie tych opracowań w zakresie przewidzianym w ust. 11.

§ 10

REKLAMACJE

 

  1. Użytkownik może zgłaszać reklamacje, co do niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi pocztą elektroniczną na adres pomoc@takedeal.pl. lub na piśmie na adres korespondencyjny Organizatora.

  2. Reklamacje mogą dotyczyć tylko zdarzeń, od których upłynęło nie więcej niż 6 miesięcy. Organizator może nie uwzględnić reklamacji złożonej po terminie, bez badania jej przedmiotu.

  3. W zgłoszeniu reklamacji Użytkownik powinien wskazać: nazwę, nazwę Sklepu Internetowego, adres do korespondencji, przedmiot reklamacji, datę zdarzenia będącego przedmiotem reklamacji, oczekiwania Użytkownika co do sposobu załatwienia sprawy oraz uzasadnienie.  Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego sposobu złożenia reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Organizatora.

  4. Organizator może poprosić Użytkownika, składającego reklamację, o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia, zrzuty ekranu), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

  5. Zgłoszona reklamacja podlega rozpoznaniu w terminie 14 dni od jej wniesienia; w tym terminie Organizator zobowiązany jest do przedstawienia Użytkownikowi (pocztą elektroniczną lub na piśmie) swojego stanowiska w sprawie zgłoszonej reklamacji wraz z uzasadnieniem.

  6. Droga postępowania reklamacyjnego ulega wyczerpaniu w momencie wyrażenia stanowiska przez Organizatora. Brak odpowiedzi Użytkownika w terminie 7 dni od otrzymania stanowiska Organizatora, poczytuje się w razie wątpliwości jako zgodę na załatwienie sprawy zgodnie ze stanowiskiem Organizatora.

  7. Po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego Użytkownikowi przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym.

  8. Użytkownik będący Konsumentem może w trybie reklamacji złożyć również reklamację dotyczącą zgodności Usług z Umową w rozumieniu przepisów ustawy o prawach konsumenta, zgodnie z § 11 ust. 10-14 Regulaminu.

§ 11

ODPOWIEDZIALNOŚĆ ORGANIZATORA

 

  1. Organizator nie jest stroną transakcji dokonywanych za pośrednictwem Sklepu i w żaden sposób nie uczestniczy w obsłudze Klientów. Stronami transakcji są Klient i Partner, natomiast Użytkownik pośredniczy w zawarciu umowy pomiędzy nimi. Użytkownik zobowiązany jest poinformować o tym Klienta na stronie Sklepu lub najpóźniej przed zawarciem przez Klienta umowy z Partnerem za pośrednictwem Sklepu.

  2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za to, czy Klient oraz Partner wykonują należycie umowę o świadczenie usług, ani za działania i zaniechania po stronie Użytkownika, w szczególności względem Partnerów i Klientów.

  3. Organizator nie gwarantuje, że udostępniona Usługa okaże się przydatna do osiągnięcia celów oczekiwanych przez Użytkownika.

  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkodę spowodowaną nieprawidłowym działaniem Serwisu i Oprogramowania, w tym za utratę danych, wynikające z przyczyn niezależnych od Organizatora, a w szczególności:

    1. niedostosowania sprzętu i oprogramowania Użytkowników, Klientów i Partnerów do wymogów technicznych niezbędnych do korzystania z Serwisu lub wadliwości tego sprzętu i oprogramowania;

    2. nieprawidłowym używaniem i konfiguracją Serwisu, Oprogramowania i Sklepu przez Użytkownika, Klienta i Partnera, w tym dokonywaniem w nim modyfikacji;

    3. działaniem osób trzecich, które nie ma miejsca na zlecenie Organizatora;

    4. przyczynami leżącymi po stronie dostawców Internetu i Oprogramowania;

    5. siłą wyższą, przez które należy rozumieć m.in.: błędy i awarie techniczne, ataki hackerskie, działania wirusów komputerowych, katastrofy naturalne, zmiany przepisów prawa, stany epidemii lub zagrożenia epidemicznego, zamieszki, wojny.

  5. Organizator zastrzega możliwość wystąpienia przerw w zapewnieniu dostępności Oprogramowania i Serwisu w ramach świadczenia Usługi – w celu zaktualizowania Oprogramowania lub prac konserwacyjnych, naprawczych, w związku z wykonaniem kopii bezpieczeństwa, a w szczególności w celach dokonywania Modyfikacji, w tym aktualizacji i rozbudowy Usługi. O terminach przerw Użytkownicy są – z odpowiednim wyprzedzeniem – zawiadamiani przez Organizatora drogą mailową lub poprzez Panel Administracyjny. Organizator podejmuje starania, aby terminy przerw były możliwie najmniej uciążliwe z punktu widzenia funkcjonowania Sklepów Użytkowników, do prowadzenia których jest wykorzystywane Oprogramowanie i Serwis. Organizator nie odpowiada za szkody spowodowane tymi przerwami.

  6. Wyłącza się odpowiedzialność Organizatora wobec Użytkowników z tytułu rękojmi.

  7. Odpowiedzialność Organizatora związana z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Usługi (w tym za utratę danych) jest ograniczona do rzeczywistych strat poniesionych przez Użytkownika będących typowymi następstwami działania lub zaniechania. Odpowiedzialność ta nie może przekroczyć sumy uiszczonych przez Użytkownika dochodzącego odszkodowania opłat abonamentowych netto w ciągu roku poprzedzającego dzień zdarzenia, które spowodowało szkodę.

  8. Przed wypłatą odszkodowania przez Organizatora na rzecz Użytkownika, Użytkownik musi dostarczyć dowody wystąpienia szkody, w szczególności pisemną reklamację z dokładnym opisem zaistniałego problemu. Wypłata odszkodowania następuje po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji

  9. Ograniczenia odpowiedzialności, o których mowa w tym paragrafie obowiązują w odniesieniu do Użytkowników będących Przedsiębiorcami i nie wyłączają, ani nie ograniczają odpowiedzialności Organizatora wobec Użytkowników będących Konsumentami za nienależyte spełnienie świadczenia zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami. Odpowiedzialność Organizatora wobec takich Użytkowników regulują ust. 10-14.

  10. W przypadku Użytkowników, będących Konsumentami, jeżeli dostarczana Usługa jest niezgodna z Umową, Użytkownik może żądać doprowadzenia do jej zgodności z umową. Organizator nie ponosi jednak odpowiedzialności za brak zgodności Usługi z Umową, jeżeli środowisko cyfrowe Użytkownika nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których przedsiębiorca poinformował go przed zawarciem Umowy, w szczególności wskazanych w §  3 Regulaminu.

  11. Organizator doprowadza treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której przedsiębiorca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową ponosi przedsiębiorca.

  12. Organizator może odmówić doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów.

  13. Jeżeli Usługa jest niezgodna z umową, Użytkownik może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, gdy:

  1. doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub Usługi z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów stosownie do art. 43m ust. 2 i 3 ustawy o prawach konsumenta;

  2. Organizator nie doprowadził treści cyfrowej lub Usługi do zgodności z Umową zgodnie z art. 43m ust. 4 ustawy o prawach konsumenta;

  3. brak zgodności treści cyfrowej lub Usługi z Umową występuje nadal, mimo że Organizator próbował doprowadzić ja do zgodności z Umową;

  4. brak zgodności treści cyfrowej lub Usługi z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w art. 43m ustawy o prawach konsumenta;

  5. z oświadczenia Organizatora lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub Usługi do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika.

  6. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość treści cyfrowej lub usługi cyfrowej niezgodnych z umową pozostaje do wartości treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zgodnych z umową. Przy obniżeniu ceny należy również uwzględnić czas, w którym Usługa pozostawała niezgodne z Umową.

§ 12

ZABLOKOWANIE DOSTĘPU DO SERWISU

  1. Organizator uprawniony jest do natychmiastowego wstrzymania się ze świadczeniem Usług na rzecz Użytkownika i zablokowaniem dostępu do Serwisu oraz do Sklepu Użytkownika w następujących przypadkach:

    1. braku Opłaty Abonamentowej za Usługę za następny Okres Rozliczeniowy i jednocześnie – braku oświadczenia prowadzącego do rozwiązania Umowy;

    2. naruszenia bezpieczeństwa Serwisu na skutek włamania lub dostępu przy wykorzystaniu wirusów komputerowych, w szczególności w wyniku niestosowania przez Użytkownika odpowiednich zabezpieczeń, bezpiecznych haseł oraz skutecznej ochrony antywirusowej;

    3. negatywnej weryfikacji tożsamości Użytkownika;

    4. stwierdzenia rażącego lub uporczywego naruszenia postanowień Regulaminu, tj. w szczególności:

      1. podania w formularzu nieprawdziwych danych lub ich nieuaktualnienia;

      2. korzystania z Usługi jako Konsument, pomimo, że w świetle bezwzględnie obowiązujących przepisów Użytkownik powinien korzystać z Usług, jako Przedsiębiorca;

      3. umieszczania w Serwisie lub Sklepie Treści Niedozwolonych lub umożliwiania na ich umieszczania Klientom;

      4. dopuszczania się za pośrednictwem Serwisu lub Sklepu czynów bezprawnych, w tym naruszenia praw osób trzecich za pośrednictwem Serwisu lub Sklepu w inny sposób niż poprzez umieszczenia Treści Niedozwolonych;

      5. postępowania w sposób nieetyczny, tzn. wprowadzania w błąd Klientów oraz innych Użytkowników, pobierania dodatkowych opłat od Klientów, oferowania współpracy z innym podmiotem niż Organizator lub Partnerzy, wykorzystywania Serwisu do rozpowszechniania niezamówionych informacji handlowych (spam);

      6. naruszenia warunków udzielonej licencji;

      7. ingerowania w niedozwolony sposób w kod Oprogramowania.

    5. naruszenia regulaminów usług innych portali zewnętrznych lub ogólnych warunków umownych Partnerów;

    6. korzystania z Serwisu i Sklepu niezgodnie z ich przeznaczeniem, w inny sposób niż opisane powyżej;

    7. wyrządzenia Organizatorowi szkody umyślnej.

 

   2. W przypadku zablokowania dostępu do usługi z winy Użytkownika opłaty za usługę uiszczone już przez niego za okres, kiedy nie miał on dostępu do Usługi, nie podlegają zwrotowi. Postanowienie nie dotyczy Użytkowników, będących Konsumentami, którym należy zwrócić opłaty przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Użytkownik, chyba że Użytkownik wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, lub wyraził zgodę na zaliczenie jej na poczet opłat za kolejny okres.

 

§ 13

PRAWO UŻYTKOWNIKA, BĘDĄCEGO KONSUMENTEM DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Użytkownik, będący Konsumentem, który zawarł Umowę może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w ust. 4 oraz kosztów określonych w ust. 10.

  2. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się od dnia jej zawarcia.

  3. Do zachowania terminu na odstąpienie od Umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres: ul. Aleje Jerozolimskie 181B, 02-222 Warszawa).

  4. Użytkownik, będący Konsumentem może w tym celu skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe. W przypadku wybrania formy pisemnej, Organizator niezwłocznie za pośrednictwem poczty elektronicznej prześle Użytkownikowi, będącemu Konsumentem potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi m. in. w odniesieniu do umów:

    1. za które Użytkownik jest zobowiązany do zapłaty, jeżeli Organizator wykonał w pełni Usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Użytkownika, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Organizatora utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;

    2. dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, za które Użytkownik jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Organizator rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Użytkownika, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Organizatora utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Organizator przekazał Użytkownikowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta. 

  6. W przypadku odstąpienia od Umowy, Organizator od dnia otrzymania oświadczenia Użytkownika o odstąpieniu nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Użytkownika w trakcie korzystania z Treści Cyfrowych lub usługi cyfrowej – dostarczonych przez Organizatora, z wyjątkiem treści, które:

    1. są użyteczne wyłącznie w związku z Treścią Cyfrową lub usługą cyfrową, które stanowiły przedmiot umowy;

    2. dotyczą wyłącznie aktywności Użytkownika w trakcie korzystania z Treści Cyfrowych lub usługi cyfrowej dostarczonych przez Organizatora;

    3. zostały połączone przez Organizatora z innymi danymi i nie mogą zostać z nich wydzielone lub mogą zostać wydzielone jedynie przy nakładzie niewspółmiernych wysiłków;

    4. zostały wytworzone przez Użytkownika wspólnie z innymi Użytkownikami, którzy nadal mogą z nich korzystać.

  7. Z wyjątkiem przypadków, o których mowa wyżej w ust. 6 lit.a-c, Organizator na żądanie Użytkownika udostępnia mu treści inne niż dane osobowe, które zostały dostarczone lub wytworzone przez Użytkownika w trakcie korzystania z Treści Cyfrowych lub usługi cyfrowej dostarczonych przez Organizatora.

  8. W przypadku odstąpienia od Umowy Użytkownik zobowiązany jest korzystania z Usługi i udostępnienia jej osobom trzecim. Organizator może uniemożliwić Użytkownikowi dalsze korzystanie z Usługi, w szczególności przez uniemożliwienie dostępu do Serwisu oraz korzystania z Oprogramowania. Użytkownik ma prawo odzyskać treści cyfrowe od Organizatora nieodpłatnie, bez przeszkód ze strony Organizatora, w rozsądnym terminie i powszechnie używanym formacie przeznaczonym do odczytu maszynowego.

  9. W przypadku odstąpienia od umowy, Organizator ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Użytkownika o odstąpieniu od Umowy, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności. Organizator dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Użytkownik, chyba że Użytkownik wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

  10. W przypadku Usługi, której wykonywanie – na wyraźne żądanie Użytkownika – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, Użytkownik, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w Umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia. 

  11. Użytkownik, będący Konsumentem ma ponadto prawo odstąpienia od Umowy, jeżeli Organizator nie dostarczył Usługi. W takiej sytuacji Użytkownik wzywa go do jej dostarczenia. Jeżeli Organizator nie dostarczy Usługi niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Użytkownik może odstąpić od umowy.

  12. Użytkownik może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia Usługi, jeżeli:

    1. z oświadczenia Organizatora lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Usługi lub

    2. Użytkownik i Organizator uzgodnili lub z okoliczności zawarcia Umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Usługi miał istotne znaczenie dla Użytkownika, a Organizator nie dostarczył ich w tym terminie.

  13. W przypadku Użytkowników, będących Konsumentami mają oni ponadto prawo odstąpienia od Umowy, jeżeli Usługa jest niezgodna z Umową oraz spełnione są przesłanki wskazane w §  11 ust. 13 Regulaminu. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Usługi z Umową jest nieistotny...

  14. W razie odstąpienia Użytkownika na podstawie ust. 10-12 powyżej:

    1. przepis ust. 6 stosuje się;

    2. Organizator udostępnia Użytkownikowi na jego żądanie i na swój koszt, w rozsądnym czasie oraz w powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego treści wytworzone lub dostarczone przez Użytkownika w trakcie korzystania z treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, inne niż dane osobowe, z wyjątkiem treści, o których mowa w ust. 6 lit a-c.;

    3. Organizator nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym Usługa była niezgodna z umową, nawet jeżeli przed odstąpieniem od Umowy Użytkownik z niej faktycznie korzystał;

    4. Organizator jest zobowiązany do zwrotu zapłaty jedynie w części odpowiadającej Usłudze niezgodnej z Umową oraz Treści Cyfrowej lub której obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od Umowy;

    5. Organizator ma obowiązek dokonać zwrotu Użytkownikowi zapłaty należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Użytkownika o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny. Organizator dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Użytkownik, chyba że wyraźnie zgodził się on na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

§ 14

ROZWIĄZANIE UMOWY

  1. Użytkownik - a w przypadku Umowy pomiędzy Organizatorem, a Użytkownikiem, będącym Przedsiębiorca, także Organizator - uprawniony jest do rozwiązania Umowy bez podania przyczyn w każdym czasie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego.

  2. Rozwiązania Umowy dokonuje się poprzez przesłanie stosownego oświadczenia drugiej stronie:

    1. w przypadku, gdy wypowiadającym jest Organizator – na adres e-mail wskazany w formularzu zgłoszeniowym lub – w przypadku jego zmiany – używany do korzystania z Serwisu w momencie składania oświadczenia przez Organizatora;

    2. w przypadku, gdy wypowiadającym jest Użytkownik – na adres e-mail lub pisemnie na adres: ul. Aleje Jerozolimskie 181B, 02-222 Warszawa).

  3. Rozwiązanie Umowy w trybie ust. 1 następuje bez konieczności ponoszenia kosztów z tego tytułu przez Strony, z zastrzeżeniem ust. 5.

  4. Organizatorowi przysługuje ponadto prawo rozwiązania Umowy z Użytkownikiem ze skutkiem natychmiastowym po bezskutecznym uprzednim wezwaniu Użytkownika do zaprzestania naruszeń i usunięcia ich skutków z wyznaczeniem odpowiedniego terminu w następujących przypadkach:

    1. rażącego lub uporczywego naruszenia postanowień Regulaminu, tj. w szczególności:

      1. podania w formularzu nieprawdziwych danych lub ich nieuaktualnienia;

      2. korzystania z Usługi jako Konsument, pomimo, że w świetle bezwzględnie obowiązujących przepisów Użytkownik powinien korzystać z Usług, jako Przedsiębiorca;

      3. umieszczania w Serwisie lub Sklepie Treści Niedozwolonych lub umożliwiania na ich umieszczania Klientom;

      4. dopuszczania się za pośrednictwem Serwisu lub Sklepu czynów bezprawnych, w tym naruszenia praw osób trzecich za pośrednictwem Serwisu lub Sklepu w inny sposób niż poprzez umieszczenia Treści Niedozwolonych;

      5. postępowania w sposób nieetyczny, tzn. wprowadzania w błąd Klientów oraz innych Użytkowników, pobierania dodatkowych opłat od Klientów, oferowania współpracy z innym podmiotem niż Organizator lub Partnerzy, wykorzystywania Serwisu do rozpowszechniania niezamówionych informacji handlowych (spam);

      6. opóźnienia w Opłacie Abonamentowej przekraczającej 30 dni; 

      7. naruszenia warunków udzielonej licencji;

      8. ingerowania w niedozwolony sposób w kod Oprogramowania.

    2. naruszenia regulaminów usług innych portali zewnętrznych lub ogólnych warunków umownych Partnerów;

    3. braku logowania się do Sklepu i Serwisu przez okres 12 miesięcy;

    4. korzystania z Serwisu i Sklepu niezgodnie z ich przeznaczeniem, w inny sposób niż opisane powyżej;

    5. wyrządzenia Organizatorowi szkody umyślnej w wyniku innych zachowań niż wskazane powyżej, w szczególności poprzez bezprawne i sztuczne zawyżanie liczby umów zawartych za pośrednictwem Sklepu w celu zwiększenia należnej Prowizji.

  5. W przypadku rozwiązania Umowy Organizatora z Użytkownikiem, będącym Przedsiębiorcą, uiszczone już przez tego Użytkownika Opłaty Abonamentowe za świadczenie Usługi za niewykorzystane Okresy Rozliczeniowe (tj. w części odpowiadającej okresowi od dnia rozwiązania Umowy do końca opłaconego Okresu Rozliczeniowego) nie podlegają zwrotowi na rzecz Użytkownika. Nie dotyczy to przypadku, gdy to Organizator rozwiązuje Umowę z Użytkownikiem, będącym Przedsiębiorcą w oparciu o ust. 1, w takiej sytuacji kwoty te podlegają zwrotowi. W przypadku rozwiązania Umowy za porozumieniem Stron, Strony ustalają, czy i w jakim zakresie następuje zwrot niewykorzystanej opłaty.

  6. W przypadku rozwiązania Umowy Organizatora z Użytkownikiem, będącego Konsumentem, uiszczone już przez niego Opłaty Abonamentowe za świadczenie Usługi za niewykorzystane Okresy Rozliczeniowe (tj. w części odpowiadającej okresowi od dnia rozwiązania Umowy do końca opłaconego Okresu Rozliczeniowego) podlegają zwrotowi na rzecz Użytkownika w wysokości proporcjonalnej do niewykorzystanego Okresu Rozliczeniowego. To samo dotyczy rozwiązania umowy na mocy porozumienia Stron, co jednak nie pozbawia Organizatora prawa do potrącenia tej należności z odszkodowania z tytułu rozwiązania umowy z przyczyn dotyczących Użytkownika.

  7. Z dniem rozwiązania Umowy, Użytkownik, zostaje pozbawiony możliwości korzystania z tej Usługi oraz dostępu do Materiałów i danych zgromadzonych w ramach tej Usługi, które są usuwane. Po rozwiązaniu Umowy, Sklep Użytkownika wraz ze wszystkimi danymi zgromadzonymi w nim w okresie świadczenia Usługi  może zostać przez Organizatora usunięty w sposób uniemożliwiający jego odtworzenie (nieodwracalny), z zastrzeżeniem ust. 8.

  8. W przypadku rozwiązania Umowy z Użytkownikiem, będącym Konsumentem, postanowienia § 13 ust. 6-8 stosuje się odpowiednio.

 

§ 15

ZMIANA REGULAMINU, CENNIKA I PLANU GRATYFIKACJI

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, jak również Cennika i Planu Gratyfikacji. O zmianie dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik powiadamiany będzie poprzez udostępnienie zmienionej treści tych dokumentów na stronie internetowej Serwisu, jak również za pośrednictwem poczty elektronicznej i informacji w Panelu Administracyjnym.

  2. Zmiany dokumentów, o których mowa w ust. 1 obowiązują od dnia udostępnienia treści tych dokumentów po zmianach na Stronie internetowej Usługi, z zastrzeżeniem ust. 3-4 poniżej.

  3. Zmiany Cennika dla Użytkownika już korzystającego z Usługi stosuje się od początku kolejnego (najbliższego) nieopłaconego Okresu Rozliczeniowego następującego po opublikowaniu Cennika po zmianach,

  4. Zmiany Planu Gratyfikacji dla Użytkownika już korzystającego z Usługi stosuje się od następnego miesiąca po miesiącu/kwartału, w którym opublikowano zmianę i nie mają one zastosowania do obliczenia Prowizji za miesiąc/kwartał, w którym zmiana jest dokonywana, ani nie wpływają na wysokość należnych, a niewypłaconych Prowizji.

  5. W przypadku gdy Użytkownik nie wyraża zgody na treść dokumentów, o których mowa w ust. 1 po zmianach, Użytkownik może – w terminie 7  dni od dnia opublikowania treści tych dokumentów na stronie internetowej Usługi – złożyć oświadczenie o nie akceptowaniu nowego Regulaminu, Cennika lub Planu Gratyfikacji i wypowiedzeniu Umowy ze skutkiem na ostatni dzień obowiązywania dokumentów o dotychczasowej treści.

  6. W przypadku, o którym mowa w ust. 5, Organizator zwraca Użytkownikowi opłaty za świadczenie Usługi uiszczone już przez niego za niewykorzystane Okresy Rozliczeniowe (tj. w części odpowiadającej okresowi od dnia rozwiązania Umowy do końca Okresu Rozliczeniowego, wynikającego z dokonanych przez Użytkownika opłat). § 14 ust. 7 stosuje się.

  7. Niezłożenie przez Użytkownika oświadczenia o wypowiedzeniu w terminie określonym w ust. 5 oznacza zgodę Użytkownika na nowe brzmienie Regulaminu, Cennika lub Planu Gratyfikacji.

  8. Postanowienia ust.1-7 stosuje się do Użytkowników, będących Konsumentami ze zmianami wynikającymi z ust. 9-11.

  9. W przypadku Użytkowników, będących Konsumentami, Regulamin, jak również Cennik i Plan Gratyfikacji mogą być zmienione jedynie z ważnych przyczyn, tzn.

    1. zmian lub konieczności dostosowania do przepisów prawa;

    2. obowiązków nałożonych przez organy administracji publicznej i sądy;

    3. zmiany sposobów i terminów płatności;

    4. poprawy jakości obsługi i bezpieczeństwa Użytkowników;

    5. zmiany danych Organizatora, w tym danych kontaktowych;

    6. konieczności przeciwdziałania nieprzewidzianemu i bezpośredniemu zagrożeniu związanemu z ochroną Serwisu, Usług i Użytkowników przed oszustwami, złośliwym oprogramowaniem, spamem, naruszeniem danych lub innymi zagrożeniami dla cyberbezpieczeństwa;

    7. gdy zmiana jest niezbędna do dostosowania Usługi do nowego środowiska technicznego lub do wzrostu liczby Użytkowników lub z innych istotnych względów eksploatacyjnych – oraz wyłącznie w zakresie w jakim ta przyczyna wpływa na zmianę.

  10. Wprowadzenie zmiany, o której mowa w ust. 1, nie wiąże się z jakimikolwiek kosztami po stronie Użytkownika, będącego Konsumentem, a Organizator informuje go w sposób jasny i zrozumiały o dokonywanej zmianie.

  11. Jeżeli zmiana, o której mowa powyżej, istotnie i negatywnie wpływa na dostęp Użytkownika, będącego Konsumentem do Usługi lub korzystanie z niej, Organizator jest zobowiązany poinformować Konsumenta z odpowiednim wyprzedzeniem za pośrednictwem poczty elektronicznej o właściwościach i terminie dokonania tej zmiany oraz prawie do wypowiedzenia Umowy bez zachowania terminu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany lub poinformowania o tej zmianie, jeżeli poinformowanie nastąpiło później niż ta zmiana. W razie rozwiązania Umowy stosuje się postanowienia § 14 Regulaminu dotyczące Użytkowników, będących Konsumentami.

§ 16

MODYFIKACJE

  1. W celu zapewnienia możliwości świadczenia Usług zgodnie z najwyższymi standardami lub zgodnie z najnowszymi osiągnięciami techniki, Organizator zastrzega sobie prawo do Modyfikacji w trakcie korzystania z nich przez Użytkownika, w tym w szczególności poprzez

    1. ulepszenie, aktualizację lub wymianę Oprogramowania, przy pomocy którego Usługi są świadczone, albo też dostarczanego w ramach Usług

    2. wymianę urządzeń, przy pomocy których Usługi są świadczone.

  2. Organizator zastrzega sobie również prawo do Modyfikacji polegającej na zmianie lokalizacji urządzeń Organizatora, przy pomocy których Usługi są świadczone, lub wymianie tych urządzeń. Uprawnienie, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie może naruszać bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych.

  3. Organizator informuje Użytkownika o planowanych Modyfikacjach tylko jeśli wpływają one na sposób korzystania z Usług przez Użytkownika albo jeśli wymóg informacji wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.

  4. Postanowienia ust.1-3 stosuje się do Użytkowników, będących Konsumentami ze zmianami wynikającymi z ust. 5-14.

  5. W przypadku Użytkowników będących Konsumentami, Organizator jest uprawniony do Modyfikacji Usługi gdy: - Modyfikacja jest niezbędna do zachowania zgodności Usługi z Umową; - Modyfikacja jest niezbędna z powodu zmiany obowiązujących przepisów prawa; wydania decyzji organu administracji publicznej lub orzeczenia sądu;

  6. Modyfikacja jest niezbędna z powodu działania siły wyższej;

  7. Modyfikacja jest niezbędna z przyczyn leżących po stronie podwykonawcy Organizatora, który uczestniczył w świadczeniu Usługi;

  8. Organizator utraci uprawnienia do korzystania Oprogramowania wykorzystywanego dotychczas do świadczenia Usługi, co powoduje konieczność zastąpienia tego Oprogramowania innym.

  9. Organizator jest ponadto uprawniony do Modyfikacji w celu przeciwdziałania korzystaniu z Usług przez Użytkownika w sposób:

  •           naruszający przepisy prawa lub zasady współżycie społecznego;

  •           niezgodny z ich przeznaczeniem;

  •           naruszający zasady korzystania z Usługi określone przez Organizatora, w tym wynikające z ich parametrów technicznych;

  •           zagrażający sprawności i bezpieczeństwu Serwisu i urządzeń Organizatora;

  •           utrudniający lub uniemożliwiający korzystanie z usług przez innych Użytkowników.

   10. Organizator podejmuje działania opisane w ust. 6 po uprzednim wezwaniu Użytkownika do usunięcia tych naruszeń w terminie 3 Dni Roboczych od doręczenia wezwania pod rygorem skorzystania z powyższych uprawnień. Wymóg uprzedniego wezwania nie ma zastosowania, jeśli z okoliczności wynika konieczność natychmiastowej interwencji ze strony Organizatora. W takim przypadku Organizator zawiadamia Użytkownika o podjęciu działań, o których mowa w tym ustępie niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 Dni Roboczych od dokonania tych działań.

   11. Wprowadzenie Modyfikacji nie może wiązać się z jakimikolwiek kosztami po stronie Użytkownika. Nie dotyczy to zmian Usługi, które są dokonywane na podstawie odrębnej umowy zawartej z Użytkownikiem, która dotyczy wprowadzenia określonych zmian.

   12. W przypadku Użytkowników, będących Konsumentami, Organizator informuje Użytkowników o Modyfikacjach stanowiących aktualizacje, w tym dotyczących zabezpieczeń, niezbędnych do zachowania zgodności Usługi z umową oraz dostarcza je konsumentowi przez czas dostarczania Usługi. Jeżeli konsument nie zainstaluje w rozsądnym czasie aktualizacji dostarczonych przez Organizatora, Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Usługi z Umową wynikający wyłącznie z braku aktualizacji, jeżeli:

  •     poinformował konsumenta o aktualizacji i konsekwencjach jej niezainstalowania;

  •     niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie wynikały z błędów w instrukcji instalacji dostarczonej przez Organizatora.

   13.  Organizator informuje Użytkowników, będących Konsumentami o planowanych Modyfikacjach innych niż niezbędne do zachowania zgodności Usługi z Umową oraz inne niż opisane w ust. 6 w sposób jasny i zrozumiały, za pośrednictwem wiadomości email lub poprzez zamieszczenie odpowiedniego komunikatu na stronie internetowej Organizatora

   14. Jeżeli Modyfikacje Usługi istotnie i negatywnie wpływają na dostęp Użytkownika będącego Konsumentem do Usługi lub korzystanie przez Użytkownika będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą o prawach konsumenta z Usług, wówczas Organizator jest zobowiązany powiadomić za pośrednictwem poczty elektronicznej Użytkownika o właściwościach i terminie dokonania Modyfikacji oraz prawie odstąpienia od umowy o świadczenie danej Usługi, o którym mowa w ust. 12.

   15. Użytkownik ma prawo wypowiedzenia umowy o świadczenie Usługi bez zachowania okresu wypowiedzenia w terminie 30 dni od dnia dokonania Modyfikacji lub od dnia powiadomienia Użytkownika o Modyfikacji, jeżeli powiadomienie nastąpiło później niż zmiana. W takiej sytuacji, postanowienia § 14 Regulaminu stosuje się odpowiednio. Niniejsze postanowienie nie ma zastosowania, jeżeli Organizator zapewnił Użytkownikowi uprawnienie do zachowania, bez dodatkowych kosztów, Usługi w stanie niezmienionym. W takim przypadku Użytkownikowi nie przysługuje prawo wypowiedzenia umowy o świadczenie Usługi. 

 

§ 17

DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Organizator, natomiast administratorem danych osobowych Klientów Sklepu i Osób Wskazanych oraz innych osób umieszczanych przez Użytkownika na Serwerze w oparciu o Regulamin jest Użytkownik.

  2. Serwis wykorzystuje technologię plików cookies.

  3. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych i plików cookies określa polityka prywatności dostępna pod adresem: Polityka Prywatności.

  4. Użytkownicy zawierając umowę o świadczenie Usług z Organizatorem powierzają mu do przetwarzania dane osobowe Klientów Sklepu oraz innych osób o których mowa w ust. 1 w oparciu o umowę powierzenia przetwarzania danych będącą załącznikiem do Regulaminu.

  5. Podanie przez Użytkownika danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla świadczenia Usługi, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności.

§ 18

ZACHOWANIE POUFNOŚCI

  1. Każda ze Stron zobowiązuje się, że wszelkie przekazane i ujawnione jej przez drugą Stronę Informacje Poufne zostaną zachowane w tajemnicy oraz że nie zostaną przekazane lub ujawnione jakiejkolwiek osobie trzeciej bez wyraźnej, uprzedniej zgody Strony, której dotyczą.

  2. Organizator zastrzega sobie prawo do udostępniania Informacji Poufnych Użytkownika innym podmiotom, w zakresie niezbędnym do świadczenia Usługi i wykonania Umowy oraz przestrzegania bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa i realizacji swoich prawnie chronionych interesów, w szczególności swoim doradcom, których wiąże obowiązek zachowania poufności.

  3. Strony ustalają, że Informacje Poufne i zobowiązanie do zachowania w poufności nie obejmują informacji:

    1. które zostały ogłoszone publicznie w sposób niestanowiący naruszenia Umowy;

    2. które są znane Stronie z innego źródła i nie wiążą się z obowiązkiem zachowania poufności oraz ich wyjawienie nie powoduje naruszenia Umowy;

    3. których obowiązek ujawnienia wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa;

    4. które są przedmiotem uprawnionego żądania właściwego organu administracji publicznej.

  4. Obowiązek zachowania w tajemnicy Informacji Poufnych trwa w okresie obowiązywania Umowy oraz przez okres 1 roku licząc od dnia jej rozwiązania lub wygaśnięcia.

§ 19

POZASĄDOWE SPOSOBY DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. Użytkownikom będącym Konsumentami przysługują metody rozwiązywania sporów bez udziału sądu, takie jak na przykład:

    1. umożliwienie zbliżenia stanowisk stron, np. poprzez mediację;

    2. zaproponowanie rozwiązania sporu, np. poprzez koncyliację;

    3. wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Organizatora);

    4. pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika Konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m. in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich);

    5. rozstrzygnięcie sporu w ramach arbitrażu (sąd polubowny).

  2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur oraz wyszukiwarka podmiotów zajmujących się polubownym rozwiązywaniem sporów dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://polubowne.uokik.gov.pl/.

  3. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy, którego zadaniem jest między innymi udzielanie Konsumentom informacji w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Z punktem Konsument może się skontaktować: telefonicznie – dzwoniąc pod numer 22 55 60 332 lub 22 55 60 333; za pomocą poczty elektronicznej – przesyłając wiadomość na adres: kontakt.adr@uokik.gov.pl; pisemnie lub osobiście – w Centrali Urzędu przy placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie (00-030).

  4. Ponadto pod adresem http://ec.europa.eu/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. Więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/platforma-odr,161,pl.html.

 

§ 20

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Strony komunikują się na odległość za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz tradycyjnej (adres Organizatora: ul. Aleje Jerozolimskie 181B, 02-222 Warszawa).

  2. Organizatorowi przysługuje prawo przeniesienia na podmioty trzecie praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy o świadczenie Usługi. Przeprowadzenie cesji praw i obowiązków wynikających z umowy zawartej z Użytkownikiem, będącym Konsumentem wymaga wcześniejszej zgody tego Użytkownika. 

  3. Użytkownikowi nie przysługuje prawo przeniesienia na podmioty trzecie praw i obowiązków wynikających z Umowy bez uprzedniej pisemnej zgody Organizatora.

  4. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Użytkownikiem a Organizatorem wynikające z Umowy lub z nią związane zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Organizatora. Postanowienie to nie ma zastosowania do Użytkowników, będących Konsumentami. 

bottom of page